Το υγραέριο παρέχει υψηλά επίπεδα ασφάλειας επειδή:

  • Η πίεση στο εσωτερικό της δεξαμενής και η απουσία οξυγόνου αποκλείουν την πιθανότητα έκρηξης
  • Σε πιθανή διαρροή το αέριο διαχέεται στο περιβάλλον και δεν συγκεντρώνεται στο γύρω χώρο όπως τα υγρά καύσιμα
  • Στα επιβατικά οχήματα η εγκατάσταση δεν επικοινωνεί με την καμπίνα των επιβατών
  • Οι δεξαμενές είναι κατασκευασμένες από χάλυβα πάχους 3 χιλιοστών, με μεγάλη αντοχή σε δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά την σύγκρουση οχημάτων

 

Νομοθεσία

  • Βάση του Άρθρου 45 του Νόμου 2773/99 (και με το Φ.Ε.Κ. Α'286/22.12.1999) καθώς και την Υπουργική Απόφαση 18586/698/29.3.2000, επιτρέπεται στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση όλων των οχημάτων
  • Τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να είναι πιστοποιημένα από το Υπουργείο Συγκοινωνιών
  • Το συνεργείο στο οποίο θα γίνει η εγκατάσταση - μετατροπή πρέπει να είναι συνεργείο συντήρησης και επισκευής και τοποθέτησης συσκευών αερίου στα οχήματα
  • Ο Υπεύθυνος μηχανικός του συνεργείου θα πρέπει να έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Ν.1575/1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου , καθώς και 200 ώρες (θεωρια και πρακτική εξάσκηση σε ειδικευμένα συνεργεία) παρακολούθησης σεμιναρίων σε κρατικά η ιδιωτικά ιδρύματα
  • Μετά την εγκατάσταση, το όχημα οδηγείται στο ΚΤΕΟ, ώστε να διαπιστωθεί ότι όλες οι εργασίες έγιναν σύμφωνα με τους κανόνες που προβλέπει το υπουργείο
  • Η Διεύθυνση Μεταφορών της Νομαρχίας ανανεώνει και διαφοροποιεί την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος σε καύσιμο (Αμόλυβδη - Υγραέριο)